Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

- brick, where did you get a hand grenade???? - i don't know




anchorman για σήμερα. μόνιμος σουρεαλισμός, επικές ατάκες, ανεκδιήγητες καταστάσεις, ηλίθιες φάτσες, χοντροκομμένο-κατεστραμένο χιούμορ, will ferrell, steve carell, paul rudd, david koechner, guest από luke wilson, ben stiller (ναι, ok, είναι πολύ βλάκας, ούτε εγώ τον χωνεύω αλλά εμφανίζεται σε κάτι λιγότερο από δυο λεπτά που θες να κρατήσει για πάντα), jack black και άλλα πολλά συντελούν στο να είναι η καλύτερη "χειρότερη" ταινία που έχω δει μετά τους monty python. η ταινία υπόσχεται γέλια μέχρι δακρύων στο 60% των θεατών, το υπόλοιπο 40 μάλλον είναι γυναίκες, γιατί κακά τα ψέματα, δεν θα την εκτιμήσει εύκολα η άλλη, κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια βεβαίως. τέλος πάντων, δεν έχω να πω πολλά περισσότερα, με τον Αχαΐρευτο διασκεδάσαμε πάρα πολύ παρόλες τις αμφιβολίες που είχαμε στην αρχή, εγώ σκούπιζα τα δάκρυα μου, βλέπαμε ξανά και ξανά σκηνές που δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι τις είδαμε, θα βάλω το trailer καλού κακού για να μη με σιχτηρίσει (αν γράφεται έτσι) κάποιος από σας, τι άλλο να πω, στο imdb έχει 7, τη συστήνω ανεπιφύλακτα αρκεί να είστε αντροπαρέα.

+1 BRICK TAMLAND ( steve carell)




Ανεπρόκοπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου